kalendarz triathlon

Prośba o Wasze opinie - drafting

Jesteś tu nowy? Tutaj znajdziesz zasady pisania postów i możesz się przywitać! Dodatkowo jeśli masz jakieś pytania i nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z triathlonem to miejsce jest dla Ciebie.

Prośba o Wasze opinie - drafting

Postprzez olo456 » 03-02-2015, 16:25

Witam!

Jestem studentem Uniwersystetu Ekonomicznego we Wrocławiu, pracuję nad projektem związanym z draftingiem, który często pojawia się podczas zawodów triatlonowych. Byłbym wdzięczny za wasze opinie na poniższe zagadnienia, im więcej opinii tym lepiej. Bardzo dziękuję za pomoc!

1. Czy drafting jest dla Ciebie problemem podczas zawodów?
2. Czy byłbyś skłonny zapłacić wyższą cenę za uczestnictwo jeśli miałbyś gwarancję, że drafting nie będzie istniał w żadnej formie?
3. Czy poparłbyś inicjatywę organizatorów publikujących tzw. czarne listy uczestników, którzy oszukują podczas zawodów?
olo456

Re: Prośba o Wasze opinie - drafting

Postprzez hadwao » 03-02-2015, 16:29

1. tak
2. nie
3. tak
hadwao

Postprzez baq » 03-02-2015, 18:30

olo456 napisał(a):Witam!

Jestem studentem Uniwersystetu Ekonomicznego we Wrocławiu, pracuję nad projektem związanym z draftingiem, który często pojawia się podczas zawodów triatlonowych. Byłbym wdzięczny za wasze opinie na poniższe zagadnienia, im więcej opinii tym lepiej. Bardzo dziękuję za pomoc!

1. Czy drafting jest dla Ciebie problemem podczas zawodów?
2. Czy byłbyś skłonny zapłacić wyższą cenę za uczestnictwo jeśli miałbyś gwarancję, że drafting nie będzie istniał w żadnej formie?
3. Czy poparłbyś inicjatywę organizatorów publikujących tzw. czarne listy uczestników, którzy oszukują podczas zawodów?

Czesc,
jestem organizatorem Bydgoszcz Triathlon, zainteresowal mnie Twoj projekt.
Podaj prosze swoj numer telefonu, chcialbym porozmawiac, poznac wiecej szczegolow i buc moze nawiazac wspolprace

Kuba
baq

Postprzez żeli » 03-02-2015, 19:12